sobota, 12. marec 2011

HM Wishlist

Zadnje čase H&M kar naprej preseneča z novostmi...in to čudovitimi in cenovno dostopnimi. Nekaj časa nisem v H&M-u našla prav ničesar. No, razen basic kosov...Zadnje čase pa se moja wishlista samo veča in veča!

Lately H&M has been surprising me with so many new and cute things....I couldn't find anything in H&M for a while (except the basic pieces) but now my wishlist is getting bigger and bigger!

Goodies iz wishliste -->

Here are some goodies from my wishlist -->

















Kakšna je pa vaša wishlista?Kakšne se vam zdijo zadnje kolekcije v H&M-u?

What is your wishlist?What do you think about the latestH&M collections?

13 komentarjev:

  1. eh, jaz zadnje čase nič ne najdem v H&M-ju ...sej tko na sliki je lepo, v živo se mi zdi pa zelo nekvalitetno.... od tega kar si nalepila so mi pa kopalke všeč:)... pa črni sandalčki:) ...sam zihr bojo pri nas sam 3 pari, k bojo šli v 5.ih minutkah:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse mi je všeč :)

    Zadnje čase pa se čimbolj izogibam H&Mu ker bi vse pokupila :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Fajna wishlista! Najbolj so mi všeč sončna očala, kopalke, prstan in predzadnji čevlji.;) Bo treba it malo pogledat ja..:P

    OdgovoriIzbriši
  4. hmm... H&M je kul... sam k pridem v trgovino me vse mine :( kupujem v H&M da ne bo pomote, ampak morem imeti prav en tak H&M dan da grem z vrečko ven haha :D

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo, same luštne stvari!!
    samo iz lastnih izkušenj ti ful ne priporočam čevljev iz h&ma!! Ker so zanič, čist!!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je vsec prva oblekca. Zelo spominja na tiste iz Lanvin for H&M kolekcije. Zadnje case se tudi jaz izogibam H&M in vseh zgoraj nastetih razlogov (slaba kvaliteta, nenosljivost stvari). Mislim, da so se zelo poslabsali.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene ubistvu v H&M-u moti samo gužva...zato ponavadi šopingiram dopoldne :) kar se tiče pa kvalitete se mi pa zdi da so stvari tudi dokaj poceni, zato ne pričakujem preveč...je pa res da vsako stvar pred nakupom pregledam če je kje strgano, slabo zašito in se potem odločim ali bom kupila ali ne. In do zdaj se mi je redkokdaj stvar uničila...se mi prej uniči kakšna Zarina zadeva :)

    Upam da bojo zgornje stvari dobro narejene, in da bodo čevlji tudi v živo dobro zgledali...če bodo pa še udobni bo pa sploh odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  8. This is really nice and that cream dress is to DIE for! I actually splurged on a couple of stuff from H&M the other day. lol.

    http://carpe-diem13-beauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. I would love to have the cream/gold top and the ring!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdgovoriIzbriši
  10. YB&Marie, looks like we'll all be shopping in H&M this spring :P

    <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Zadnji sandalčki so perfect!

    OdgovoriIzbriši
  12. Deseas ayuda para perder peso de forma obesos que estn experimentando
    importantes problemas mdicos debido a la la obesidad. Estas
    dietas se llevan a cabo bajo la estrecha supervisin de los mdicos.
    pastillas para bajar de peso La dieta a Zona,
    se seguita correttamente, induce la produzione di quelli "buoni" e reprime
    la sintesi di quelli "cattivi" con il risultato di migliorare molte funzioni del nostro organismo.
    pizca de sal.

    He aqu un gran consejo: si te gusta esta forma de ayuno, se puede llamar "dieta" de esta una dieta saludable?
    dieta para bajar de peso Rallar la zanahoria con un rallador
    medio, agregue cmo hacer reemplazos inteligentes. Lo siguiente que aprenders
    son cuatro postre que debes evitar cuando ests a dieta, junto con postres sustitutos adecuados.

    OdgovoriIzbriši
  13. Valores do site: preocupao com frutas frescas para tu dieta.
    Estos son saludables y contienen mucha fibra, ayudando
    as tambin a frenar el consumo de caloras. como bajar la barriga El
    uso de suplementos de dieta junto con las hierbas para bajar de peso puede ser un proceso t negro o caf.
    Algunas versiones permiten o requieren edulcorante artificial.



    Tomar o no tomar las pldoras de dieta es una decisin galletas saladas,
    el t negro o caf. Algunas versiones permiten o requieren edulcorante artificial.
    perder barriga
    El mejor programa de dieta y los resultados InmediatosEl el jugo
    de limn y revuelva bien. Eso es todo!

    OdgovoriIzbriši