torek, 9. november 2010

Essence --> Zulu

Kolekcija Essence Into the wild je bila zame ena najboljših...pravzaprav so mi bili všeč prav vsi lakci!

Collection Into the wild (Essence) was one of my fav...especially the nail polishes!



Danes sem oblekla nohtke v enega mojih najljubših odtenkov iz te kolekcije, Essence Zulu...sicer sem že mislila da sem ga izgubila, ampak sem ga danes uspešno odkrila v sestrini sobi :P očitno ni tako všeč samo meni hehe...

Today i decided to put Essence Zulu on my nails, which is one of my favorite shades....i thought i lost it, but i found it in my sister's room today :P i guess i'm not the only one who likes this polish hehe...










Vam je všeč?So vam sicer pri srcu bolj živi in barvni lakci, ali imate raje malenkost bolj umirjene odtenke?

Do you like it?Do you prefer your nails more colorful?

6 komentarjev:

  1. Sama imam rada močne, divje, bolj barvite lakce, zato me ni zamikala kolekcija, čeprav ima zelo lepe odtenke, ampak ne sodijo k moji osebnosti=)

    Tebi pa tale zelo pristaka <3. Tudi slike so čudovite=)

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe se strinjam z zgornjim komentarjem:) sem za divje:).... Pr teb sem pa res bolj navajena na nezne barve, tako, da je super:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa so všeč tako divje kot tudi nežne barve - odvisno od priložnosti. Ta barva pa mi je svetovna in mi je res žal, da tega lakca nimam!;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem že povedala, pa bom še enkrat - super lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala punceee :) :*

    sicer pa je lak (še dobro da ne noht) doživel manjšo nesrečo in se čez pol nohta odkrušil...naslednjič bo treba bolj previdno avto odpirat :) zdaj pa grem popravit nastalo škodo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I love that colour! I need to find one that like that, I just keep painting mine Coral, so lazy :)

    Much love,

    Fantastical Fashion x x

    OdgovoriIzbriši