petek, 12. november 2010

curling gone bad!

Haha...torej, včeraj sem si poskušala nakodrati lase!Do zdaj se poskusila že vse možno, od navijalk, kodralnika, kitk, polžkov, navijanja s krtačo....skratka, lahko si mislite da si res kdaj pa kdaj zaželim še kakšne drugače frizure kot pa strogo ravunih las. Do zdaj niso klonili....no, do včeraj :) poskusila sem tiste mehke penaste navijalke in khm, no lahko povem da delujejo --> še posebej če jih optimistično pustiš na laseh 6ur!!!Hahaha, še zdaj se mi smeji, ker je bil rezultat res neverjeten, pravzaprav je bil tako neverjeten da sem v minuti letela pod tuš umivat lase...si želite videt ta ponesrečen poskus?Kljub temu da izgledam kot največji bebec, sem se odločila da ga delim z vami....mogoče bo pa tudi vam polepšalo dan in malo nasmejalo, kot je mene :)

Haha, so yesterday i tried to curl my hair!I've tried just about everything when it comes to curling except the soft curlers (do you know what i'm talking about?). I couldn't curl my hair if my life depended on it (ok, i'm overreacting but still), and this time it worked!Haha, i left these soft curlers on my hair for 6 hours!!!Pretty optimistic right?I must say the result was incredible...in fact, it was so incredible i had to wash my hair again immediately :) Do you want to see this curling action gone bad?Even though i look like a complete idiot i decided to share it with you and hope u'll have some great laughs like i did :)

Torej, moji lasje pred kodranjem -->
This is my hair before curling -->




Med kodranjem -->
While curling -->



Tukaj mi je zmanjkalo navijlank...zato sem improvizirala z zvijanjem las...rezultat se vidi na spodnji sliki :/
Nauk te zgodbe je, da se navijajte las če zmanjka navijalk!:)

I ran out of curlers here...so i improvised with twisting my hair...the result is seen on the picture below.
Dont twist your hair, when you run out of curlers :) it look bad :/


In po kodranju -->
After curling -->




Upam da bo naslednji poskus bolj uspešen, kot ta pudljasta zmešnjava na moji glavi!

I hope my next curling action will be more succesfull than this puddle mess i got this time!

13 komentarjev:

  1. so ti p fajni kodri ratal :)

    jst si uspem kodre narest tko, d k mam mokre (vlažne) lase jih navijam na prste, ter nato spnem s špangami. pol se pa sfenam, in pustim 1 uro vse na mir. pol poderem, in mam kodre :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej pa ful noro dobri kodri so ti ratali!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jap, tudi jaz mislim, da so kodri ful luškani! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, hvala punce :)

    Ampak žal, kodri so preveč intenzivni za moj okus...poleg tega se na zadnji slikci dobro vidi kako slabo so se nakodrali spodnji lasje (tisti fecek ki štrli po svoje) zato je v živo izgledalo grozno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehehee, tole me je pa spomnilo na ''nekoga''. XD

    OdgovoriIzbriši
  6. Kodrčki so mi zeeelo všeč! :) Pa itak bi se še malo spustili kasneje. :) Kje se pa kupijo teli polžki in koliko stanejo? Za manj intenzivne kodre bi jih morala manj časa imeti gor. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Sometimes when it's not how I want it to look, I run my fingers through my hair.. sometimes it works.

    When it doesn't, I do wash my hair again.

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdgovoriIzbriši
  8. @nihrida: hmmm, le na koga :P hahaha, spomin te ne vara :)

    @Ivana: sej bi se spustili ja, ampak se mi je mudilo na "zmenek", poleg tega so bili spodnji kodri popolnoma drugačni od zgornjih in res all in all ni lepo zgledalo :) bom čez vikend spet probala in nalimam fotke...upam da tokrat uspe!

    @Marie: yup, good advice :) i tried that but the curls were too intense this time.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  9. Joooj meni pa je prav kjut!
    In potrjujem: penaste navijalke definitivno delujejo (sem bila kot ovčka ...).
    Za drugič ti priporočam, da lase manj na tesno zaviješ :)

    Aja pa še to: če take kodre počešeš so takoj 60% manj kodrasti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni so tudi vsec, zelo nagajivi in navihani. Moram probat s temi penastimi navijalkami :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Helena&Zala --> hvala še enkrat :* sem mogoče res ne bi bili tako slabi, če bi bila cela glava enakomerno skodrana in če bi si že v štartu želela tako intenzivne kodre :) jaz sem imela v mislih bolj umirjeno, filmsko verzijo :P hehe

    Zala, penaste navijalke so zaenkrat edine ki so mi dejansko nakodrale lase, tako da jih priporočam :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Še kako dobro poznam težave s kodranji :D Imela sem že dosti neuspešnih podvigov, tudi katastrofe kot npr. navijanje na krtačo in potem striženje las :D
    Dostikrat dobim lepe kodre, če si spletem dve kiti na vsaki strani.
    Drugače sem pa poskusila še z likalnikom kodrati lase, pa je še kar ok, samo me je res ful strah lase kodrati pri visoki temperaturi...
    To kodranje las je zame res mission imposible, ker vse takoj dol pade :S

    OdgovoriIzbriši
  13. Ana, tudi meni popolnoma nobena stvar ni skodrala las za več kot pol ure, tako da s temi penastimi navijalkami nimaš kaj za izgubit (poleg tega ne poškoduješ las, ker jih ni treba toplotno obdelovat) :)

    Je pa res da moram preizkusit koliko časa držijo taki kodri, ker sem glavo prala po 5ih minutah :P

    OdgovoriIzbriši