sobota, 11. september 2010

Everyday minerals

Torej...1. septembra sem naročila par samplov na strani Everyday minerals in včeraj (10.septembra) so bili že pri meni!Neverjetno hitro, ker sem mislila da jih bom čakala najmanj 14 dni. Naročila sem 6 samplov v original glow formuli in vsemu skupaj dodala še free sample kit s 4 pudri (naročila sem free sample kit Ivory). Vsak izmed teh 4ih pudrov ima svojo formulo, torej en odtenek v original glow formuli, en v semi-matte, en v matte formuli in en v intensive formuli. Res sem si želela sprobat vse formule, da vidim katera mi najbolj odgovarja.

Zaenkrat sem spobala že odtenka Fair in Golden Fair :) z obema sem zelo zadovoljna, ampak če bi se odločala ta trenutek bi izbrala Golden Fair odtenek, ker se mi zdi da se popolnoma zlije z barvo moje kože. Ampak pred mano je še nekaj testiranja, tako da bomo videli kakšna bo končna odločitev. Puder zaenkrat nanašam z Essence čopičem, zato bi bom naslednjič naročila čopič pri Everyday Minerals. Torej, katerega priporočate?Flat top brush?Ali Long handled kabuki brush?

So...i placed my order on 1st of September and ordered a few samples from Everyday minerals and i already got them (on 10th of September). I think i got them incredibly fast, because i thought i'll have to wait for at least 2 weeks :) I ordered 6 samples in original glow formula and then added a free sample kit (Ivory) with contains of one sample size in original glow formula, one in semi-matte, one in matte formula and one in intensive formula. I really wanted to try out all the formulas to decide which one is the best for my skin.

I already tried out Fair and Golden Fair samples :) i like them both, but i think Golden Fair suits my skin tone better. I have to test all of them, so i still have a lot of comparing to do. For now, i'm using my Essence brush, so i decided i'll order a new brush from Everyday minerals. Which one would you recommend?Flat top brush or Long handled kabuki brush?




5 komentarjev:

  1. zgleda dobro:) kaj je pa sploh fora teh pudrov? a vplivajo dobro na kožo? so prekrivni tudi za problematično kožo?..hmmm:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kje pa si naročla to? Zgleda obetavno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pinky: zdej že 3 dni testiram te mineralne pudre in sem ugotovila da je občutek na koži veliko "lahkotnejši" kot če bi se mazala s tekočim pudorm. Zdej, če vplivajo dobro na kožo ne vem...ampak baje da ožajo pore (ampak ne dam roke v ogenj za to info)...prekrivnost je pa odvisna od plasti ki jo naneseš in od forumle --> bom naredila še en prispevek o tem :)

    Manca: naročila sem jih na njihovi strani http://www.everydayminerals.com/ (zdaj je tudi v postu link, prej sem na to popolnoma pozabila) :) poštnina je smešno nizka (če naročiš do 22€ pa tudi ni carine) in znaša okoli 6$ :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem že slišala veliko pohval za te pudre, ampak za 1x mi Bellapierre full odgovarja. Mogoče bom menjala, ko mi zmanjka tega :)

    OdgovoriIzbriši
  5. uf, bellapierre je pa meni tak maskast videz ustvaril...škoda :/ ta edm mi pa zaenkrat super odgovarja :) heh, sej zdaj je že toliko ene ponudbe teh mineralcev da slej ko prej najdeš pravega zase :)

    OdgovoriIzbriši