torek, 10. avgust 2010

Barry M

Prijateljica mi je pred kratkim posodila Barry M lak za nohte v super kjut vijola odtenku (njen blog si lahko ogedate tukaj). Seveda sem ga morala takoj preizkusiti in sem navdušena.

Barva je itak oh in sploh čudovita, lak se zelo lepo nanaša in je prekriven že po enem nanosu, kar je pri meni velik +!Presenečena sem tudi nad obstojnostjo, saj ga imam na nohtih že nekaj dni in se uspešno bori proti vsem gospodinjskim opravilom, predvsem pomivanju posode (gospodinjenje načeloma ni my thing, ampak tako pač je ko si sam doma in ti zmanjka prostora za odlaganje in kopičenje). Lak lahko (poleg vseh drugih izdelkov) kupite v spletni trgovini Ličila.si za 4,45€. Cena vsekakor ni previsoka, saj so njihovi lakci res kvalitetni :) Poleg tega lakca sem lastnica tudi dveh dazzle dust senčk, ki jih bom poswatchala enkrat v bližnji prihodnosti...lahko samo povem da so tudi senčke super obstojne in ene izmed mojih najljubših.




4 komentarji:

  1. Meni je tudi ta lakec čista 10ka :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ful je lep. bom mogla it v shopping :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hehe, roxy če si ga boš zaželela sem objavila link kjer jih lahko kupiš :) jaz sem že naročala in nisem imela nobenih težav, pa še zelo hitro sem dobila stvari.

    OdgovoriIzbriši
  4. hehehe :) a me promoviraš:) hvala:***** :) hehe...

    OdgovoriIzbriši