četrtek, 4. marec 2010

whoao

eeeh,...sej ne da sm mela za danes pripravljeno totally cute kombinacijo pa kar nekako ne paše temu deževnemu dnevu. Naj bo sonce, sneg...naj bo karkoliii, samo dež ne :/ ponavadi imam to srečo da je dež, ko imam v mestu milijon opravkov in sonček kadar sem priklenjena za mizo&knjige :) še dobro da sem si kupila nov, zelo pocukran dežnik da mi polepša dan :)

  • moder pulover --> H&M
  • temne kavbojke --> TopShop
  • sončna očala --> Asos (za vsak slučaj, če posije sonček)
  • gležnarji --> noname
  • prstan :)
  • parfum --> Armani code (eden izmed mojih najljubših)
  • lak za nohte, Dating A Royal --> OPI

2 komentarja:

  1. hehehe..danes mi je pa vse ušeeeč:)....

    :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. me veseli da ti je všeč :) mam praktično iste stvari doma v omari (razen čevljev), zato sm naredila to kombinacijo :)

    OdgovoriIzbriši