sreda, 3. marec 2010

sreda

naj ji bo...sreda ma nek smisel--> sredina=sreda!srede so baje najslabši dan v tednu...zakaj?men se zdijo kul...potiskajo teden proti koncu :)
  • siva majčka --> TopShop (hočem jo!)
  • kavbojke --> Dorothy Perkins
  • čevlji --> Dorothy Perkins (mijav)
  • siva torbica --> Dorothy Perkins
  • Očala --> Accessorize
  • zapestnice --> Dorothy Perkins (podobne ima tudi H&M)

6 komentarjev:

  1. 1. se je naredilo, da mi kombinacija ni všeč. ampak samo zato, ker nisem ljubiteljica sive barve. mam sicer par kosev, samo to je čist slučajno. mogoče bi dala zraven kak bolj pisan nakit, po možnosti v rozni barvi, da ne bi blo tko (v pomanjkanju boljše besede) sivo

    mimogrede: čestitam za doslednost (vsak dan 1 kombinacija). le tako naprej. poleg FB, twitterja pa dive zjutrej še tebe pogledam

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, a veš da js sm bla pa ubistvu kr mal presenečena nad sabo da že prej nism nrdila sive kombinacije ker mi je siva všeč :) lani je bla cela moja omara napolnjena s črno in sivo ubistvu...šele zdej se počasi obdajam z barvami in morm rečt da se bolš počutm :)

    in hvala...se trudim :))) ampak postaja kr mal zakompliciran, ker sem omejena pri izbiranju oblačil ki je jih dobi tudi pri nas, tko da bo najbrž kdaj padla tudi kakšna manj dostopna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  3. ......:P... meni je pa glih danes kombinacija všeč:P .. ampak, jaz ne bi bila jaz, če ne bi kaj komplicirala:) Zato bi zamenjala sive čevlje z črnimi:) ...pa zapestnico bi mela drugačno, ker ne maram kiča:) hehehehe....

    super siiiii:) pa si res :P

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahaha :) ma ti si super!pa si res :P

    a se ti res zdi kičasta zapestnica?uf, loh ti najdm 100x bolj kiči kiči :P

    OdgovoriIzbriši
  5. ma ne sej ni to:) ..hehe ni spet takooo vpadljiva:) ampak sej veš, da imam jaz samo eno tanko zapestnico na desni roki (haha JA pomembna podrobnost!), pa še ta je iz belega zlata:) hehe..... pač, sem pusta:) LOL

    hehehe

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita kombinacija...vsega. Mene prav nič ne moti dejstvo, da si uporabila več odtenkov sive. Menim da tako pride siva bolj do izraza, kot pa če bi zraven dodala pisane modne dodatke.

    OdgovoriIzbriši