ponedeljek, 20. junij 2011

Coquette Cutie and Orly Sec'n'Dry review

Prejšnji teden sem dočakala svoja prva Orly laka...naročila sem Coquette Cutie iz Pin Up kolekcije in Orly Sec'n'Dry nadlak. Zakaj sem se ob vseh reviewih Opijevega, Zoyinega, Seche Vite nadlaka odločila za Orlyjevega ne vem. Vem pa da me ni razočaral, zato sem se odločila da naredim review in da vam obenem pokažem še koketno kjutiko :P

Last week i got my first Orly nail polishes....i ordered Coquette Cuite from Pin Up collection and Orly Sec'n'Dry topcoat. Why did i choose Orly topcoat instead of Opi, Zoya or Seche Vite topcoat?i don' know...but i'm very happy i did cause it's great so i decided to do a review for you guys and show you Coquette Cutie as well :P



Na nohtih sta dva debelejša sloja Coquette Cutie saj sem imela nekaj manjših težav z nanašanjem. Lak je namreč precej gost in pri tankem nanosu pušča res zoprne črte, če pa ga vzameš preveč nastane poplava. Če bi se še malenkost bolj potrudila bi zadostoval 1 nanos kar je za večino velik +, se strinjate?Barva je čudovita, močna roza ki malenkost povleče na koralno (po swatchih tujih blogerk sem iskreno pričakovala da bo lak bolj koralen in ne tako roza). Kljub vsemu mi je izredno všeč in mislim da se lepo poda moji polti...na njem je nekaj posebnega in sumim da se bo na mojih nohtkih znašel kar nekajkrat to poletje :)

I have 2 thick coats of Coquette Cutie on my nails, cause i had some difficulties with application. Nail polish is kinda thick and it is streaky when you want to apply a thin coat but if you want to use to much there's a chance of flooding your nails :P if i was a bit more careful with it, one coat would do...great right?The color is beautiful, strong pink and it leans a little to the coral side. I really like it and i think it suits my skin tone well...it's smth special about it so i suspect it's gonna be on my nails often this summer :)



Po dveh debelejših plasteh Coquette Cuite sem nanesla Orly Sec'n'Dry topcoat v upanju da mi kar se da hitro posuši lak, ker mi v 80% uspe uničit manikuro v prvih 5ih minutah. Prva stvar ki sem jo opazila je da nadlak zelo lepo prekrije morebitne nepravilnosti, mehurčke, lise in podobne nadležne stvari. Ok, namažem in čakam...Po dveh minutkah sem se opogumila in preverila če je lak že vsaj približno suh in na moje veliko presenečenje ugotovila da je na dotik že suh. Super, izognila sem se pol ure nemoči in gledanja v luft v upanju da se mi lak vsaj približno posuši...hvala Orly :* čakam dalje in z gotovostjo lahko rečem da bi si lahko po 10ih minutah že lahko oblekla in zapela kavbojke, po 15ih minutah pa še zavezala čevlje in suvereno brskala po torbici...tudi za ključi! :D Poleg hitrega sušenja pa me je navdušila tudi obstojnost manikure. Prejšnja je zdržala 4dni brez problema (z minimalno zlizanimi konicami), zdajšnja pa tudi zgleda še nedotaknjena.

After 2 thick coats of Coquette Cutie i applied Orly Sec'n'Dry topcoat hoping it will dry my manicure fast cause i always seem to manage to destroy it in first 5 minutes. The first thing i noticed was that it evens out nail polish very nicely and corrects streakyness or bubbles and all that annoying stuff. Ok, so i apply it and i wait...After 2 minutes i carefully tried if it was dry already and to my big surprise it was already touch dry. Great, i managed to avoid being totally helpless for half an hour...thank you Orly :* i waited a bit more and i can honestly say i could put on my jeans and zip it after 10 minutes and i could totally tie my shoes after 15 minutes and even go through my purse looking for keys or smth!Besides fast drying time i was also really impressed with persistence of my manicure. My last manicure lasted for 4 days (minimum damage) and this one still looks perfect.


Sklep: Kljub temu da nadlaka ne morem primerjati z drugimi hitrosušečimi nadlaki je mene pozitivno presenetil in ga bom definitivno še kupila. Lak naredi obljubljeno, hitro posuši manikuro in zagotavlja dolgo obstojnost, obenem pa spretno zakrije tečne in nebodigatreba nepravilnosti. Priporočam!

In conclusion: Even though i can't compare this topcoat with other fast drying topcoats i'm totally impressed and i'll definitely buy it again. It does what it says, dries the manicure fast, makes it stay on for a long time and evens out any imperfections.

8 komentarjev:

  1. waw, nore barve! orly laki so kul ja in niso tolk dragi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa barva. Nadlaki so pa dandanes res musthave :D Olajšajo mučno sušenje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Irena ta kolekcija je res wau <3 takoj bi imela še njihovo Fancy Fuchsia...res nora barva!

    Ana, res ne vem kaj sem počela do zdej...tale nadlak me res rešuje :D

    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Perfect bubblegum pink color!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdgovoriIzbriši
  5. pa ta nadlak deluje tudi pri drugih lakih, ki niso orly?

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni deluje pri vseh lakih, tko da ni nujno ga je Orly...sploh si ne predstavljam več da ga ne bi uporabljala, ker res pospeši sušenje :) in končno ne uničim manikure v 10ih minutah hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  7. kul. potem ga pa kupim, ker tudi jaz manikuro uničim v dveh minutah :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Kul :) punce so zelo zadovoljne tudi z Essiejevim Good to Go in Seche Vite nadlakom...mal poglej kater se ti najbolj splača :) jaz sem se odločila za Orlya ker ga še nikjer nisem zasledila in sem ga hotla sprobat, pa sem ful zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši