sreda, 30. marec 2011

I just thought i'd treat myself with...

O ja...včeraj sem si pošteno privoščila :P kot izgovor sem tokrat uporabila še en opravljen izpit za katerega sem bila v dvomih ali bo ali ne bo. No, rezultat je bil pozitiven, kar me je v trenutku spravilo v super dobro spomladansko voljo!Vam zanima včerajšnji izkupiček dneva?

Najprej gremo na kozmetični del nakupa. Privoščila sem si kar 2 OPI-jeva lepotca in sicer -->

Oh yes...yesterday i sure did treat myself :P i passed another exam which made me really happy and excited, so i used that as an excuse to buy some pretties that i wanted :) Are you interested in what i bought?

First, let me show you the cosmetic part...I got 2 OPI beauties -->

OPI DS Signature


OPI DS Extravagance


No, ko opravim "lakast" nakup, začnem dalje brskat po ebayu in najdem tole...za 5$ (kar je 3,5€)!Naravnost smešna cena, in greh bi bil če je ne bi kupila :)

Well, after my "polish" buy, i started to look what else ebay has to offer and i found this...for 5$ (that's about 3,5€)!The price was so ridiculous i just had to get it!It would be a sin not to :)



In potem popoldne zavijem v H&M in se zaljubim na prvi pogled in kupim še tole...

And in the afternoon i go to H&M and i swear i fell in love immediately with this scarf...


Čudovit čipkast šal!Slika mu dela krivico, ampak sem precej sigurna da se bo kmalu znašel v kakšnem outfit postu :P

It's a beautiful white lace scarf!The picture is no good, cause it's prettier in real but i'm pretty sure i'll post and outfit with it soon :P

Kako so vam všeč stvari?S čim se nagradite za stvari kot so opravljen izpit, dosežen cilj,...?

How do you like all the things?And how do you treat yourself when passing an exam or achieving something?

11 komentarjev:

  1. Zelo lepe stvari si si kupila... O Ebay-u mi pa raje ne govori - kako smešne cene in poceni poštnine... :) Drugače pa se tudi jaz rada pocrkljam s kakšno kozmetiko kadar naredim izpit...

    OdgovoriIzbriši
  2. Full lepo! Torbica je super, šal je tak romantičen <3, lakca sta pa tudi čudovita. Fajn nakup!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful lepa torbica in za smešno nizko ceno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, jaz zdaj končno lahko uporabljam ebay :P prej nisem imela paypal-a, zdej si ga je pa moj zrihtal in lahko končno kaj kupim!Kakšne stvari so res smešno poceni, nekatere pa veliiiko bolj ugodne kot te pri nas!

    Ana, hvala :) komaj čakam da dobim torbico, me prav zanima kakšna bo v živo...baje so vse 3 stvari že na poti k meni :P wuhuuuu

    Soffy, a ne??to je neverjetno!Sej pravim...greh bi bil, če je ne bi kupila :D

    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Nerdic thanks :D i can't wait to get them!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice buys and what a steal on the bag!:D

    Congratulations for passing your exam!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Marie, i know right?it's amazing what ebay has to offer :) i'm still waiting to get it though...i guess that's the negative part :P but i hope it'll be with me soon!

    thanks for stopping by ;)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Torbica je top!!če se jo kdaj naveličaš..let me know :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Hudo. A lahko objaviš link do torbe? :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Seveda: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220683673338&var=520020185573&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

    Jo majo v različnih barvah, jaz sem se komaj odločila katero bi :P

    OdgovoriIzbriši