ponedeljek, 29. november 2010

Najnovejše pridobitve (my newest hauls)

Sneg!Kako se vam zdi?Ste veseli ker je povsod vse belo ali vas spravlja v slabo voljo?Jaz se ga prav veselim, ker naznanja veseli december in tisoče lučk ki jih bodo čez par dni prižgali v Ljubljani.

Tale paketek me je v petek pričakal doma (skupaj s paketkom EDM) --> dvojno veselje!Žal sem šele danes uspela vse pofotkat, ker sem imela bizi vikend :P

Snow!What do you think about it?Do you like it or does it make you moody and upset?I really like snow and i'm really looking forward to happy December and thousands of lights that will be glowing all over Ljubljana in couple of days.

I got all this on Friday, along with the package from EDM --> double joy!I didn't get the change to photograph all of the items till today, cause i had a pretty busy weekend :P


Here we go...

Asos -->







H&M-->



Kombinacija:
  • majica H&M (shirt)
  • jeans
  • jopa (cardigan) --> Dorothy Perkins
  • torbica (bag) --> Asos
  • ura (watch) --> Asos
  • škornji (boots) --> Steve Madden
  • MAC nail polish&eyeshadow


So vam všeč stvari?Meni so super!
What do you like best?

P.S. Hm, ne razumem zakaj mi blogger obrača fotke če so na računalniku pravilno obrnjene?Kakšna ideja?

P.S. Hm, i don't understand why blogger twists my photos while uploading?

5 komentarjev:

  1. waaaaaaaaaaw :) ... nice:)..... komaj čakam, da vidim v živo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe stvari... Meni je najbolj všeč ta prva torbica! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam za nove pridobitve :) Meni je zelo vsec prva torbica. Kar pa se tice snega, sem zeeloo vesela, da je koncno tu. Mislim, da zacetek decembra ze dolgo ni bil tako bel. Tudi jaz ze komaj cakam na lucke in bozicni sejem v petek v Ljubljani.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vseeem :)

    Pinky, boš videla majčko in uro v sredo :P haha, sem se že odločila :P

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo super pridobitve. Ura je krasna. V kapici si pa full luštna ;)

    OdgovoriIzbriši