petek, 20. avgust 2010

Najnovejše pridobitve

Danes sta me pred vrati pričakala kar 2 paketka...juhuuuu, kar dvojno presenečenje :) prvi je bil od Asosa (končno sem dobila čevlje, ki so mimogrede fuuul udobni) in pa paketek od super stajliš blogerke Ane (njen blog si lahko pogledate tukaj), ki mi je poslala kremo za obraz John Masters Organics in zraven priložila še par testerčkov...komaj čakam da jih stestiram ;)

No, to seveda ni vse...par dni nazaj sem se sprehajala po CityParku, si zrihtala en smoothie in zavila v Bato, kjer so imeli 50% znižanje :) khm khm, ker so vse nadaljne besede popolnoma odveč in ker predvidevam da res ne rabite orisa dogodkov in scen ko sem mojega prepričevala da takih čevljev pa reeees še nimam, in ne da niso iste barve kot tisti doma in blablabla, sem iz trgovine odnesla 2 nova para čevljev ;) zmaga!

Haha, potem sem malo računala koliko € je šlo za vse to in ker me je začela boleti glava sem raje izračunala koliko sem prihranila, glede na to da so vse nove pridobitve vsaj 50-80% cenejše :) hahahaha :)

Zdaj pa še nove pridobitve v slikah-->

JMO-->


Steve Madden --> čevlji so kljub visoki peti (dobrih 12cm) udobni, čeprav jih še nisem peljala na daljši sprehod...ampak prvi občutki so odlični :)







Sovica -->


Bata #1 -->




Bata #2 -->


8 komentarjev:

  1. kjuuut :) hehe...sovica pač zmaga:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, tile čevlji Steve Madden izgledajo super. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Steve Madden čevlji so mi tako seksi!!! Nekaj takega bi tudi jaz imela... Ne... Bom imela :D! Sovica mi je tudi krasna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super. Tut jst sm ta teden mal preveč bla aktivna v bati! check my blog! :P hehe

    Take care<3

    XOXO

    Pika

    OdgovoriIzbriši
  5. hehe, hvala punceee :*

    Ana na S...kar privošči si ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo super pridobitve in hvala za kompliment <3 Upam, da ti kremica odgovarja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Te tazadnje batine imam tudi jaz ampak v mordi barvi :) ful so udobni!! :)

    OdgovoriIzbriši