četrtek, 11. marec 2010

Torej, posledica novih očala je seveda kombinacija ki jih vključuje (jap, nekam sm jih mogla uštulit) :P oh ja, brala sem stare objave in ugotovila da kar naprej blebetam o vremenu?kako dolgočasno...no, vseeno upam da se bo stanje umirilo, ker situcija na obali ni ravno zavidljiva :/

Včeraj sem bila v CityParku, ker me je firbec matral kako so prenovili Sportino, kako zgleda Humanic in kakšna je tista nova trgovina Knekineki&Onekineki. No, nad slednjo sem bila precej razočarana, Humanic je okej (čevlji so mi sicer čudno razporejeni...ali pa se moram pač samo navadit na nov sistem), v Sportini pa ni bilo žive duše...občutek sem imela da si nihče sploh ni upal stopiti v trgovino, vsi so samo na hitro pogledali notri, vstopil ni pa noben. Tudi mene je minil obisk, ker je bila prazna pa še vsi tisti prodajalci so kot vojaki stali vsak na svojem "rajonu" in čakali na prve "žrtve"...čudno!No ja, drugič grem pa zagotovo pogledat česa se vsi tako bojijo.

Kombinacija:
  • temne kavbojke
  • majica --> Forever21 (aaaaa, vse kar hočem dat v kombinacijo je Forever21...res majo lušne stvar)
  • rjava torba
  • črni gležnarji --> TopShop
  • prstan --> Fossil
  • Kapa --> TopShop
  • parfum --> Marc Jacobs
  • očala --> H&M

2 komentarja:

  1. Hočem tako kapo v črni, lepo prosim! =) Zelo všečna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. dobra ne?:) mogoče jo imamo tudi pri nas glede na to da je iz TopShopa...al pa kkšno babico zaposlimo da nam jo skvačka :P

    OdgovoriIzbriši