sreda, 27. april 2011

Would you?

Nekaj časa nazaj sem na Polyvore strani ustvarila kombinacijo in se poigrala z roza in rumeno barvo...pa sem jo gledala, pa gledala...pa še malo gledala in se na koncu opogumila in izbrskala iz omare rumeno torbo in jopico :) končni videz?Meni je všeč :) igriv, živahen, poln barv in pozitiven. Mogoče pa barve le niso tako slaba ideja, saj sem bila cel dan polna energije :) no, mogoče je k temu pripomogel tudi sonček ki je sijal tisti dan.

A while ago i created a set on Polyvore where i played with pink and yellow...i wasn't so sure weather i like it or not, but after some time i decided to put it in reality :) final look?i kinda like it actually :) it playful, funny, colorful and positive. Maybe colors aren't such a bad idea after all cause i had so much energy that day :) well, maybe that's also because of the sunny weather that day.





Moje home painted kolo :P z rožicami kajpak!
My home painted bike :P with flowers of course!





I'm wearing: black jeans (Stradivarius), white T-shirt (H&M), pink cardigan (Zara), yellow bag (Guess), ring (Six), sunglasses (H&M)

In še kombinacija kjer sem dobila navdih -->

And now here is what inspired me -->


Kako se vam zdi?Po kateri barvi bi posegle ve?Jaz že razmišljam o oranžni :P

What do you think?Which color would you wear?I'm already thinking about orange :P

13 komentarjev:

  1. iii cutie pie:) .... vsec si mi v teh intenzivnih barvah:) ti ful pasejo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kombinacija! Ma meni da rumena ogromno količino energije! super barva je;)

    OdgovoriIzbriši
  3. super je!!! Ampak zopet bi ti dala kožne nogavičke na balerinke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, tut meni je všeč. :D Zanimiv "detajl" mi je tut, da sediš prvo na zeleni klopci in potem na zelenem kolesu in se prelivajo vse barve, tvojega outfita in okolice. :P Super fotke! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. It's a pretty set and the vibrant colors are perfect for the warm months!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdgovoriIzbriši
  6. @Pinky: hvala bejb :* omara se počasi polni...sej veš da nimam niiič za oblečt :P

    @Biba: hvala ;)

    @Anna: res je!kljub slabemu vremenu ob barvah težko ostaneš ravnodušen :)

    @Anonimni: hihi, me je treba kregat ker jih še vedno nisem kupila :P

    @NinaS: pa je res ful barv na fotki...hvala :) bom povedala fotografu da je dobro opravil nalogo ;)

    @Marie: thanks :) it felt so good that day, wearing all these colors!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  7. I like the idea to take an inspirationphoto, and then trying to get the same! It works good! Following you :)
    xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Floor thanks ;) but i must say it's a bit dangerous because then you want all the pieces from inspirational photos :P expensive sport :P haha

    OdgovoriIzbriši
  9. Očitno ta outfit pade zelo v oči, saj sem te včeraj opazila v Bershki :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Soffy omg a res?pa lih učeri k sm bla totalno slabe volje zard ene bedne novice...yao!Naslednjič pozdravi :P haha, ne grizem...čeprou je mogoče učeri zgledal tko!(ups...)

    Sunny hvala <3

    OdgovoriIzbriši
  11. lepo! všeč so mi žive barve, sam mal premal jih nosim:)

    OdgovoriIzbriši